SK Serwis Zamość – Regulamin
Kliknij by zgłosić zlecenie naprawy sprzętu

Sprawdź status naprawy

Naprawiamy Laptopy Konsole

  • Jedyny serwis konsol na Zamojszczyźnie!
  • PS4,  PS3,  XBOX ONE,  XBOX 360 
  • Naprawa laptopów: ACER, TOSHIBA, SAMSUNG, SONY, DELL, HP, LENOVO
  • Wymieniamy ukÅ‚ady BGA (reballing) !
  • Naprawa konsoli XBOX360 3RROD, 2RROD, 1RROD
  • Naprawa konsoli PS3 YLOD, RSOD
  • Naprawiamy sprzÄ™t APPLE (iMac, MacBook)
  • Wszystkie naprawy wykonujemy w naszym serwisie. Nie poÅ›redniczymy w naprawach tylko NAPRAWIAMY !!!
  • Konsola zawiesiÅ‚a siÄ™ podczas aktualizacji - dla nas to nie problem.
  • Naprawa komputerów PC
  • Szybka realizacja naprawy

 


Nasz serwis to jakość IPC.


Pracujemy przy profesjonalnych systemach lutowniczych.

Skontaktuj siÄ™ z nami

Serwis: 737 476 096

serwis.sitaniec@gmail.com

pracujemy: pon-pt: 9-17
     

Regulamin

§1. PowierzajÄ…c sprzÄ™t do naprawy, ZgÅ‚aszajÄ…cy oÅ›wiadcza:
- iż jest właścicielem pozostawianego sprzętu lub działa w jego imieniu.
- że pozostawiony sprzęt jest wolny od wad prawnych.

§2. Na wszystkie wykonane naprawy udzielana jest gwarancja wedÅ‚ug poniższej specyfikacji, chyba że ustalono inaczej z klientem:
- wymiana ukÅ‚adów BGA na nowe – 12 mc-y gwarancji
- reballing BGA, naprawa ukÅ‚adu zasilania etc – 3 mc-e gwarancji
- sprzÄ™t po zalaniu cieczÄ… oraz uszkodzony mechanicznie – gwarancja rozruchowa 7dni.

§3. Maksymalny czas naprawy wynosi 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzÄ™tu do serwisu. W wyjÄ…tkowych sytuacjach (np. konieczność sprowadzenia podzespoÅ‚ów) po wczeÅ›niejszym uzgodnieniu z klientem termin naprawy może zostać wydÅ‚użony.

§4. Jeżeli sprzÄ™t dostarczony do serwisu posiada hasÅ‚a, które uniemożliwiÄ… jego naprawÄ™, a ZgÅ‚aszajÄ…cy nie poinformuje o tym fakcie w momencie oddania sprzÄ™tu, dniem rozpoczÄ™cia naprawy bÄ™dzie dzieÅ„ dostarczenia niezbÄ™dnych haseÅ‚.

§5. Serwis nie odpowiada za dane na dyskach twardych oraz innych noÅ›nikach danych bÄ™dÄ…cych wÅ‚asnoÅ›ciÄ… klienta. W zwiÄ…zku z tym prosimy o sporzÄ…dzenie kopii zapasowej danych przechowywanych na dysku HDD

§6. Serwis nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za pÅ‚yty CD/DVD/Blu-Ray pozostawione w sprzÄ™cie na czas naprawy.

§7. W przypadku napraw elektroniki bezpoÅ›rednio ingerujÄ…cych w ich architekturÄ™, serwis nie bierze odpowiedzialnoÅ›ci za ich ewentualne nieodwracalne uszkodzenie.

§8. Uszkodzone podzespoÅ‚y / komponenty które zostaÅ‚y wymienione w procesie naprawy, przechodzÄ… na wÅ‚asność firmy i zostanÄ… poddane utylizacji zgodnie z normami i wymogami ochrony Å›rodowiska i recyclingu dot. podzespoÅ‚ów elektronicznych.

§9. Przedmiot naprawy powinien zostać odebrany maksymalnie w ciÄ…gu 30 dni od poinformowania że sprzÄ™t zostaÅ‚ naprawiony i jest do odbioru. Po tym czasie przechodzi na wÅ‚asność serwisu i zostanie poddany utylizacji (zgodnie z art. 180 oraz 181 KC).

§10. Rezygnacja z odpÅ‚atnej naprawy po wycenie, jak i niesÅ‚uszne zgÅ‚oszenie pÅ‚atne/gwarancyjne oznacza koszt diagnozy sprzÄ™tu zgodnie z aktualnym cennikiem firmy.

§11. Serwis nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za szkodÄ™ powstałą podczas wysyÅ‚ki - (do i od). OdsyÅ‚amy sprzÄ™t zawsze w tym samym opakowaniu także proszÄ™ zwrócić szczególnÄ… uwagÄ™ na ten element. Wszelkie roszczenia powinny być kierowane do Poczty Polskiej / Firmy kurierskiej) jeżeli dojdzie do uszkodzenia mechanicznego.

§12. Zawsze sprawdzaj zawartość paczki w obecnoÅ›ci kuriera / pracownika Poczty Polskiej celem wykluczenia uszkodzenia mechanicznego. Jeżeli do takowego dojdzie, prosze spisać protokóÅ‚ szkody.

§13. Naprawy do 300 zÅ‚ netto wykonywane sÄ… bez konsultacji z klientem. Konsultacja z klientem jest wymagana w przypadku przekroczenia tej kwoty, jak również zmiany kwalifikacji naprawy (np. z gwarancyjnej na naprawÄ™ pogwarancyjnÄ… odpÅ‚atnÄ…).

 

Zwroty i reklamacjÄ™:

Klient w terminie dziesiÄ™ciu dni od otrzymania zamówionego produktu, ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstÄ…pienia od umowy, wedÅ‚ug zasad wynikajÄ…cych z przepisów dotyczÄ…cych zawierania umów na odlegÅ‚ość.

Możliwość zwrotu dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a wiÄ™c stosuje siÄ™ wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiÄ…zanym z dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… zawodowÄ… lub gospodarczÄ….

Zwracany produkt zostanie przyjÄ™ty tylko i wyłącznie wtedy, gdy bÄ™dzie odesÅ‚any w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletnÄ… zawartoÅ›ciÄ…, a sam produkt nie bÄ™dzie uszkodzony, oraz nie bÄ™dzie nosiÅ‚y jakichkolwiek Å›ladów używania.

Jeśli przedmiot dotrze do Ciebie uszkodzony lub niezgodny z opisem niezwłocznie poinformuj mnie o tym, zapewne poproszę o zwrot.

W przypadku przesyÅ‚ek kurierskich proszÄ™ o sprawdzenie zawartoÅ›ci i stanu zakupionego przedmiotu w obecnoÅ›ci kuriera, w przypadku jakichkolwiek niezgodnoÅ›ci proszÄ™ o spisanie protokoÅ‚u z kurierem - jakiekolwiek reklamacje z powodu braków w przesyÅ‚ce lub uszkodzeÅ„ jej zawartoÅ›ci bez w/w protokoÅ‚u nie bÄ™dÄ… uznawane.

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.

ProszÄ™ także nie odsyÅ‚ać przesyÅ‚ek za pobraniem – przesyÅ‚ki takie nie zostanÄ… odebrane.

 

Zwroty i reklamacje proszę przesyłać na adres:

 

SK Serwis
Sitaniec 392
22-400 Zamość